WC eliten feat. Wille

Idag gav jag min födelsedagspresent till Wille i form av en gratis träning på Worldclass.



Med oss att kämpa var även Mellanmjölk, Eric och Tobbe på plats. Dock körde dem ett annat pass än mig så jag och Wille körde själva. Ryss-Wille är ju helt tokigt då han kan göra muscleups och bänka 95kg, så jag blev lite glad när man orkade mer på vissa grejer. Är ju dock mer van med övningarna, men måste ju få bli lite nöjd, håhå.

Passet jag då gav till Wille i present såg ut såhär.

•4 set Bänkpress 65kg 8, 8, 8, 6
•4 set Hantelpress 30% lutning 8, 6, 6, 6 (23.5kg första två seten, 21 resten)
•4 set Cablepress underifrån 36kg, 8, 8, 8, 8
•4 set Inclinepress i maskin 60kg 5, 3, 5, 3 (haha, ojämnt, jag vet)

Sedan körde vi TVÄTTEN och de blev han mör och svettig av. Nice.
•3 set benlyft 15 st
•HFMP
•3 set Evil Wheel 8 reps (stående första setet, negativ träning sen knä på resten)

Därefter körde vi crossfit-passet då man kör dips-superset-armhävningar.
8 dips, 8 armhävningar, 7,7,6,6....1,1.

Token fick mjölksyra och tog ett jäkla tag på sig att göra de. Men han klarade det till slut.

Därefter blev det lall i form av lite chins och ett dropset i bicepscurl i CCn.


Kul var det i alla fall! Tog typ 2 timmar, klämde in lite bastu också med dem andra grabbarna. Skitsoft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0