The Cake

I fredags, efter att jag hade sovit förbi min hållplats, åkte jag till Bygg Olle. Där mötte jag Marcus och Erik, släpandes på det här. Massa kartong. Spånskiva. Plankor. Spik.




 Erik fick visa sina skills i att skruva. Marcus var hjärnan bakom hur det skulle se ut. Vi slog våra tre huvuden ihop och byggde något soft. Jag upptäckte en dold talang, jag är nu the Hammer.



Det skruvades på hjul från Jula. Det som byggdes skulle kunna rulla, nästan glida fram.



Sedan klipptes kartongerna ut. Det gjorde ont i fingrarna, jag drog efter en halvtimme. Sedan fick jag se skapelsen färdig igår. . .



En stor, konstgjord tårta! Detta skulle ges till Julian som 18-årspresent, fylld med massa öl - Och Nils!



Han blev glad. Rörd, som han själv sa. Har en video på detta jag skulle kunna lägga upp, om ni vill.



Grattis Julian 18 år. Den 26:e är jag också det. Då blir de soft.


Kommentarer
Postat av: J

Videon på facebook! :D

2011-03-13 @ 19:10:59
Postat av: J

Videon på facebook! :D

2011-03-13 @ 19:11:29
Postat av: H

Ska jag göra den sköna versionen eller även ta med den onda baksidan där du bl.a kallar mig hora? ;)

2011-03-13 @ 19:20:00
Postat av: M

Hela känns mer komiskt

2011-03-13 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0