Hungry like the wolf

Jag gick upp väldigt tidigt idag för att jag och Nicolai skulle spela in en film, och åt därför frukost redan vid 9. När vi filmat klart och även klippt klart var klockan drygt 15 och jag skulle nu egentligen åka och gymma. Men jag var för jävla hungrig för det, även om jag åt två mackor med korv, ost och keso på och en banan så hade det nu gått mer än 6 timmar sedan jag ätit. Kan ju inte träna på tom mage, så jag åkte hem, får träna i morgon istället. Slängde i mig ett äpple och väntade på att Morre skulle laga mat.

Men han lagade aldrig mat. Klockan var nu 16 så jag väntade på att farsan skulle komma hem och göra middag. Drygt en timme senare hade han gjort det också, men till min stora (tysta) förtvivlan hade han endast gjort sallad till mat. - Kul!

Det sjukaste var att när jag kom hem och sa "Shiiet Joel, jag är så jävla hungrig, har bara ätit frukost!" då svarar Joel "jag har inte ens ätit någonting än.." Är de snyggt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0