Gymvalkar

Jävla gym-valkar man får på händerna, svider som fan. Körde rygg i fredags och det är helt klart det värsta för händerna då man kör övningar som latsdrag, shrugs, sittande rodd och så vidare. Jag skulle prova mig på några chins efter det passet, jag hoppade upp för att greppa men tappade taget på en gång - det gjorde alldeles för jävla ont.

Och kolla, valkar fick jag. Detta fotades IDAG, tisdag, så det har sett mycket värre ut.  Kolla speciellt på högra handen, en valk har fått en inre jävla blödning, ser ut som någon slags blåtira på handen. Sjukt jobbigt.

Dock ganska hårt.

(Nej, handskar är gay.)

Kommentarer
Postat av: Matte

Bra kött hubbe

2011-03-01 @ 12:08:48
Postat av: Hubbe

Vet

2011-03-01 @ 12:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0