Gymination


Jävlar i min lilla låda vad skönt det var att sätta sin fot på gymmet igen efter att ha varit lite krasslig hela förra veckan. Slängde i mig en banan, en köttig proteinkaka samt energidryck på bussen och sen var det bara att kötta. Tänkte bara köra 6 reps den här veckan, de blir tungt - men nice. Idag blev det bröst och började även veckan med ett brutalt svettigt magpass.

Bröst
♦3x Hantelpress 26kg
♦3x Bänkpress 65kg
♦3xIncline bänkpress i smithen, 55kg
♦3x Sittande bröstpress i CC
♦3x Crossovers nedifrån 23kg
♦2x Armhävning med medicinboll (10st)

Mage
♦3x15 Massakern (benlyft)
♦HFMP
♦3x8 Evil Wheel (klarade två st stående, stolt)

Hade två bilder jag hade tänkt lägga upp också, visa morgonformen utan pump på kroppen som endast går runt på 2500kcal om dagen.. Bulkination har börjat och målet är minst att hamna på 75kg. Dock fick jag inte lägga upp bilderna, men men. Ni hajar.

Kommentarer
Postat av: Matte

Upp med bilder fifan! "måste kunna se utvecklingen"

2011-03-15 @ 18:19:54
Postat av: Hubbe

Jag vet, måste ju visa hur man ser ut av sin "omedvetna deff" då jag käkat så lite utan att ha vetat om de.. Sen se resultat om ja börjar bulka liksom, äter rätt. Men tydligen var det 9/10 på en töntigt skala att lägga upp en spännisbild så jag fick inte allsåå..

2011-03-15 @ 18:33:34
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0