Feeeeeeeeeeeeeeezt

Igår throwade jag en födelsedagsfest, till mig själv. Ganska kul faktiskt. Fick i mig ryssvodka, öl, cider, captain morgan och 60% av en skumpa jag fick. Jag förlorade minnet redan innan tolvslaget, så att folk sjöng för mig kommer jag inte ihåg. Att jag kräktes kommer jag inte heller ihåg. Men vad fan, fyller man 18 ska man fan supa sönder sig själv, vilket jag gjorde. Var dock bara vanligt bakis när jag vaknade, så att jag gjort allt som jag sedan fick berättat för mig allt förvånar mig en aning. Borde må sämre liksom.

Tack till alla som kom, sjukt kul! :D


Hade tänkt ta massa bilder, men lyckades bara ta en på när David strök skjortan innan festen och Sophia och Denise som var där en timme för tidigt. Sköna sugrör i alla fall, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0