Bio i Tyresö

Igår eftermiddag åkte jag med Nico ända bort till Tyresö. Vi skulle hem till David och kolla på film i hans hemmabio. Gick förbi hans gamla skola när vi gick från bussen till honom. Läskigt.


I väntan på att även Willé skulle komma satte sig jag och Nico och kollade klart på Kick-Ass (5:e gången jag ser den) som vi börjat sett på vägen dit. Nico gillade den väldigt mycket, i slutet när Hit-Girl springer runt med nightgoogles skrattade han och nästan skrek "de här är fan de coolaste jag sett!!" Detta gjorde mig glad.


Sedan kom Willé. Vi såg på en film vid namn Black Death som handlade om riddare och pesten. 6,6/10 fick den av IMDB men jag skulle nog ge den en enkel 6:a bara.


Kul fakta: Davids filmnörd till farsa (N I C E !) hade delat in alla filmer dem hade i fyra olika mappar. 6:or, 7:or, 8:or och 9:or. Han ser allt som har över 6 på IMDB ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha fett nice :D Och kick-ass är grym!

2011-03-04 @ 23:54:27
Postat av: Anonym

Strandskolan.. Mobbad skola :)

2011-03-05 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0