The Hangover Part II

Det är något speciellt med att gå på bio. Tycker ni inte det? Jag tycker det.

Känslan av det mjuka golvet, affischer hängandes på väggarna och doften av ostpopcorn. Att sedan sätta sig ner i dem sköna fotöljerna, se trailers med högt dolby digital ljudsystem och sedan därefter få avnjuta en film på mäktigaste vis.

Idag såg jag The Hangover Part II med Wille och Nico. Handligen är likt ettan i stort sett likadan, den här gången är det tandläkaren Stu som ska gifta sig och det slutar med ännu en sjuk natt. Denna natt var sjukare än förra, kan jag meddela. Jag vill inte spoila några skämt eller så, så om ni inte sett trailern, gör det inte heller. Jag tänker för en gångs skull inte länka till den. Jag hatar att se en komedis bästa skämt i en trailer och sen förlora det skrattet på bio.

Filmen var som väntat väldigt rolig, såsom alla filmer med Zach Galifianakis är. Nicolai tyckte den var sjukare, roligare och snäppet bättre än första filmen faktiskt. Jag tycker som Wille, den var rolig och var som jag hade förväntat mig. Den var värd att se på bio, så gör det vetja!

Genre: Komedi
Betyg på IMDb: 7.0/10


"FUCK THE POLICE!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0