Midsommardagen 2011

Jag och Wille fick skjuts av Tom till GBC, tog sen buss hem till Wille och försökte se filmen Old Boy. Ska tydligen vara "ett mästerverk" men jag vet inte... Får väl ge den ett helhjärtat försök någon gång, men den var enligt oss bara sjuk och vi orkade inte. Sen behövde jag dessutom dra till Boda Brygga. Därifrån åkte jag båt till Lillön.

Till min... Besvikelse var de inte lika många där som de brukar vara. Varken mina kusiner Evelina eller Mattias var där, och inte heller syskonen Lundström. Och Morgans kompisar kom efter ett par timmar och hämtade honom. Men efter några bärtz och drinkar var det ändå soft att ligga och titta på en gammal bondrulle.

Idag åkte vi hem. Nu hoppas jag på att morsan åker och köper pizza snart. De är nästan som en tradition efter midsommarhelgen nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0