Midsommarafton 2011

Midsommarafton brukar jag i regel alltid fira med släkt och liknande på mina kusiners landställe på Lillön. Vi åker sedan till Gällnö för att se på/dansa runt midsommarstången och brukar sova över på kusinernas landställe 2-3 nätter.

I fredags gjorde jag inte detta, utan stannade hemma på midsommarafton. Alla andra i familjen åkte till Lillön. För att få lite feeling gick jag ner till Kroksjön för att se folk från Strömma fira midsommar där, se när dem dansar små grodorna och de. Sen åkte jag hem till Marcus och åkte sen vidare med honom, Wille och Erik till Tom. Grillning, kubb och fest blev de. Trevligt, trevligt.
Under shuffle-setionen hos Tom så har jag på något sett fuckat upp min vänstra fot. De gör liksom ont ovanpå den. Antingen har jag klivit jävligt skevt eller så har jag fått någon annan på foten. Eller en kruka eller något liknande, jag vet inte. Ont gör de i alla fall, haha.


Jag förra midsommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0