Bra start på sommarlovet

I onsdags var det (som jag skrev i något inlägg tidigare) slutskiva. Tyvärr drog jag aldrig på efterfesten, men Skinnis blev det någon dag senare ändå, men mer om det snart. Slutskivan var i alla fall sjukt värd, jag gjorde endast av med 400kr och blev ändå dragen som en tok. Kan berott på att jag var på en studentmottagning innan jag ens började föra, så studentmottagingen är som ett för-förkrök, de ni. Jävlar i min lilla låda vad man träffade folk, både random och gamla bekantskaper.

I går tog min granne studenten men eftersom hon är 93a som gick med 92or kunde hon inte gå på deras slutskiva utan hade istället en hemma hos sig, detta relaterade i en jävligt soft 'Gossip Girl-fest", där både unga och äldre festade. Otroligt skönt att bara kunna cykla hem sedan också.

Idag var de på VGY skolavslutning och detta leder till att man traditionsenligt festar på Skinnarviksberget, så nu kom jag dit ändå. De är en jäkligt fin utsikt där, (enligt mig som kanske inte har mer koll) är de Stockholms finaste utsiktsplats. En jävla massa drös med människor var där och även fast snuten gick runt och hällde ut folks dricka lite här och där var det ändå sjukt kul.

Så nu har jag inlett sommarlovet med att festa tre dagar i rad, nu behövs det en liten paus. Men bara en liten. Kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0