Tidigt jobb på semestern

Jag gick och la mig klockan fem igår natt. Hur glad blir man när man blir väckt nio idag av att mamma kommer in i rummet med mobilen och säger att jobbet har ringt, man svarar 'nej' på frågan om man kan jobba men sen får ett till sms om att de är kris då två är sjuka.

Pengar är alltid pengar tänkte jag och åkte dit ändå. Efter fyra koppar kaffe var jag igång, i alla fall hyffsat. En bra grej med att jag åkte dit var att jag gick upp på gymmet och körde HFMP och WOD. Hoppas på någon form av träningsverk i magen framöver nu.

Men är jag fortfarande trött, nu. Fastän jag sovit middag i två timmar. Vete fan hur värt de där fyra timmarna på jobbet var alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0