Sommar för mig

Underbart väder idag. Vaknade varm och med dundrade huvud i grannarnas stuga.

Har spenderat hela dagen med att bada vid sjön som ligger ett par minuter från mitt hus, Kroksjön. Jag får sådan sjuk sommarkänsla när jag är där. Har även övningskört ner till Strömma Kanal och köpt glass med grabbarna, tre kulor, jag tackar ja! Sen åter till hopptornen för att bada ännu mer, härligt värre. Ganska mycket bad den senaste veckan faktiskt. Har legat på Grisslinge flera dagar med Matte och en dag även med Seb och Jeppe. En av dagarna bar det av till Ekvik där jag hoppade ut från 12 meters klippan och även satte en backflip från 8an.

På tal om de...

På söndag är de den 10:e juli, det vill säga dagen då jag förra året tryckte ihop min rygg 5 cm.
Dags för ett återbesök?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0