Sandhamn 2011

Vi har nu fyra år i rad åkt till Sandhamn över en dag med familjen. En sommartradition, skulle man kunna säga. De brukar främst vara jag som tillslut får hela familjen att åka dit, jag som tjatar och påminner liksom.

Och idag var de den dagen på året. Tog dock ett jävla tag innan vi kom iväg, även fast vi åkte hyffsat tidigt hemifrån. Men mathandling, bilköer och fuckade hänglås drog ut på tiden och vi satt inte och åt lunch förrän vid halv tre. Kvart i fyra var vi vid Trouville och där la vi oss, traditionsenligt, på bergen och solade. Jag, brorsorna och Morgans kompis Kim simmade ut till ett mindre berg som ligger precis utanför stranden. Där låg jag kvar ett tag, somnade och rullade nästan ner i vattnet. Jag sovlade, sol-sov. Skitsoft.

När vi gick tillbaka till hamnen hörde man musik dunka högt över träden och jag kom tillslut fram till att de var Swingfly man hörde. Oturligtvis hade han/dem kört klart när vi kom fram till hamnen, de var lite trisst. Men vi fick glass så jag blev nöjd.

Kom på att de finns en sammanfattning av Sandhamn med två ord - Boats n' Hoes.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad du är vidrig!

2011-08-01 @ 03:01:46
Postat av: Hubbe

Vad fan nu då?

2011-08-01 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0