Hej era ostar

Lagom pigg man är när man behöver gå upp klockan åtta för att man ska till jobbet. Efter fyra koppar kaffe är jag sedan igång. Efter jobbet åkte jag med morsan till Mölnvik och inhandlade lite mat, jag gick och köpte lite grejer själv också. Bland annat köpte jag en Ben&Jerry som jag ska ge till min lillebror Joel som fyller 12 år i morgon! De andra jag köpte var hårfärg då jag tänkt klippa mig idag och sen kladda in håret i den där geggan.

Kändes ganska halvgay att ställa sig i kassan och få frågan 'Var det bra så?' när de endast ligger en Ben&Jerry och hårfärg på rullbandet. Kändes skevt alltså..

Update: Nu är de klippt och färgat. Håret är mörkbrunt när de belyses, annars typ kolsvart... Men de ser bara ut så de första dagarna, sen blir de ljusare. Som vanligt, dårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0