Hard work, work

Bara jag som avskyr att jobba på vardagar? Känns så sjukt ovärt när man är van att alltid jobba helg. Även fast jag jobbar två och en halv timme längre än jag brukar har jag efter dagens slut tjänat ihop en mindre summa än jag brukar. Skägg.

Men idag var de faktiskt ganska kul på jobbet. Inte långtråkigt. De var egentligen bara ungdomar som jobbade, bland annat Linus Olenfalk, kanske därför? Skönt folk, liksom. Fick även beröm av en annan kollega att 'fan, du är nog den mest effektiva som jobbar här. En riktig arbetsmyra'. Jag blev en aning förvånad, tycker jag bara slöar runt. Fast sen slog de mig att jag, särskilt under dem sista timmarna, jobbar på snabbt och effektivt som fan för att kunna sluta tidigare - Och visst gjorde vi de, fyrtio minuter.

Soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0