Goddag

Idag har jag varit in till stan med mina bröder och min mamma.

Vi hade nämligen reserverat biljetter till Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II och eftersom efterfrågan är så stor behövde man tydligen åka in en dag innan och hämta ut biljetterna. Sagt och gjort! Biljetter till hela familjen inköptes, i morgon intar vi striden mot Voldermort i Skandia på Drottninggatan.

Vi gled även ner till Kungshallen och åt varsin kebabtallrik, något som ingen annan en jag uppskattade. Morgan behövde ett par nya skor så medan dem inköptes gick jag och köpte ett par nya solglasögon.

Blev ett par Ray-Ban så nu mår inte plånboken bra. Tur att man jobbat och de inte är alltför lång tid till den 25:e, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0