Tisdagar kan vara bra.

Otroligt härlig dag. Jag behövde inte gå upp förrän vid 10.30, utsövd och nöjd åkte man in till Globen med Marcus och Nico och åt El Maco Grande. Det är nu slutveckan på El Maco Fiesta så det är viktigt att ta vara på det man har, medan man fortfarande har det.
"Hej, vad får det lov att vara?" sa killen på McDonald's
"Tjena, jo jag vill ha El Maco Fiesta!" svarar jag.
"Eh..?"
"Nej men vad fan säger jag, en grande för tusan!" säger jag högt och nöjt.
Till efterrätt äter jag och Nico varsin McFlurry Daim med kolasås. Väldigt gott.
.
Vi hade mindre än två timmars skola idag och det var det tillsammans med Granden som var så soft. Som gjorde dagen så pass härlig. Jag kunde därefter med Nico åka till gymmet och pumpa ett ben-och armpass. Lite trisst att han tydligen får ont i bröstet av att köra dips och frenchpress... Men vi körde andra tricepsövningar så det var coolbeans.
.
Nu skall jag se I Rymden Finns Inga Känslor, har hört både det ena  och det andra om den filmen. Får se om jag tycker det ena eller det andra om den. Återkommer med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0