So long goodbye

Idag var sista lektionen i Scenisk Gestaltning, d.v.s. drama. Känns rätt sorgset, vi blev så tajta efter ett tag. Nu blir det inge mer flum på onsdagar och torsdagar. Vi gjorde ju en ganska uppskattad pjäs, publikrekord på skolan blev det. Sliskig PH-deltagare spelade jag. Det var kul. Nu är det slut på allt sånt här. Jag hade inte riktigt tagit för mig i gruppen på lektionerna. Varit lite tillbakadragen, inte sagt så mycket. Jag liksom? Brukar kunna prata på. Detta skadade också betygen tyvärr, tydligen. Vet ni vad jag fick i betyg? VG +++++....
Kul.
.
Nu är det dags att välja nya individuella val till nästa termin. Jag funderar starkt på Filmkunskap A och Rörlig bild A. Med andra ord se på film, göra film. Lär ju vara ganska soft.

Kommentarer
Postat av: Cici

Filmkunskap är helt ok! Tror du skulle gilla det :) Man typ analyserar flilmer och ser hur de går upp och ner i handling/spänning och hur filmens uppbyggnad är osv :P

2011-01-13 @ 23:28:04
Postat av: Hubbe

Låter assoft, vad är de för filmer man ser då?

2011-01-13 @ 23:51:29
Postat av: J

Hubbe man får inte göra sina egna filmer tyvärr, annars hade jag fett tagit det :/ det är bara analys av typ independentfilmer, inte vår grej

2011-01-14 @ 22:49:22
Postat av: Hubbe

Filmkunskap - se på filmer

Rörlig bild - Göra filmer



Aight?

2011-01-15 @ 11:38:06
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0