Snap back to reality

Jag orkar inte detta. Jag orkar inte ens vara i Sverige just nu... Det finns typ två positiva saker med att vara i Sverige nu har jag kommit fram till.
1) Man kan dricka vatten direkt ur kran.
2) Jag har internet här vilket leder till massa filmtittande.
.
I morgon börjas det. Jag måste komplettera i Ma C, vet inte när detta blir. Jag måste komplettera ett prov i kemi, vet inte när detta blir heller. Jag ska ha en redovisning i svenska tillsammans med Fröjd, och jag hoppas han har läst åtminstone en historia från Decamerone. Det hade han inte gjort innan lovet så jag tvekar på detta. Förutom detta har vi något till vi ska vara klara med den här veckan, minns bara inte ens vad det var. Förstår inte hur dem kan kötta in en massa första jävla veckan efter ett lov. Jag kommer inte må bra. Dessutom ska jag jobba den här första veckan. Allt på en jävla gång. Hoppas det är A vecka, men det lär det väl inte vara. Bara för att de ska bli ännu värre liksom.

Update: Vi har tydligen även fysikprov på torsdag. Jag har aldrig använt detta förut, så var beredda, här kommer premiären. FML!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0