McDonald's och Gym

Igår åt jag en El Maco Grande. Idag åt jag en El Maco Grande plusmeny. Vilken jäkla fest (läs:fiesta)! Undrar om det inte blir det någon mer gång denna vecka. Säkert fredag. Finalveckan nu ju.
.
.
Undersökte vad en sådan innehöll angående fett, socker, protein och kalorier. Men jag hittade inget om detta, men jag upptäckte till min stora förvåning att dem sålde haschbrownies på McDonald's, bara att dem vart lite sluga och skrivit Hashbrown istället. Höhö. Hehe. Nej men, lite märkligt att den heter så, eller?
.
Sen gick jag in på deras hemsida på nätet och kollade upp vad en El Maco Grande innehöll. 745kcal, 40g protein, 15g fett samt 13g socker. Helfräscht ju. Det plus en stor pommes och cola landar på 1435 kcal och 47g protein. Toppncice, tycker jag. Efter skolan tog jag mig till gymmet och körde Bröst och Mage, kändes fin fint.

Kommentarer
Postat av: Pauline

sv: Det har du alldeles rätt i, men jag tänkte inte så praktiskt utan mer teoretiskt att vi inte står för så mycket, vi har inte mycket att visa resten av världen. T.ex. En stor person kan både vara en tjock person och en känd person, jag menade den kända. Men det var dåligt formulerat av mig.

2011-01-26 @ 22:29:28
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Okej, det är lugnt ;) Blir bara lite förundrad när folk skriver att Sverige är litet (inte du nu då, då du menade på de andra sättet) och inte verkar veta hur pass stor de är.



Men vadå, IKEA, Abba, Nobel, The Hives, Spotify, Dragkedja... Hahha. Nej men Sverige har lite å komma med iaf (:

2011-01-26 @ 22:38:53
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Anonym

det*

2011-01-26 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0