Många incidenter vid Djuröbron

Jag har säkert berättat om det här förut, men jag minns inte. Jag har för mig att jag kanske inte fick skriva det på bloggen då precis när det hänt. Vem vet. Detta är skrivet av Juline på paccman.blogg.se

"Nu ska jag berätta om ett jävligt långt ögonblick, men något av de ögonblick som jag defenitivt aldrig glömmer.
Jag, Cassandra, Hubbe och Jocke står på djuröbron och kastar ner fjädrar, pinnar och annat skit bara för att. Utan förvarning lyckas Jocke slänga ner en cement säck, som olyckligtvis landar precis framför en båt, som i sin tur tror att de ät ett lik vi dumpat i vattnet, börjar svänga in mot fastlandet där vi befinner oss. Vi kollar på varandra, allas blickar säger samma sak: "OH SHIT!" vi kutar för allt vi är värda, med luvan på, mot närmaste busshållplats där vi stannar och hämtar andan. Det här var ett intensivt och mycket händelserikt ögonblick.

För er som inte vet om denna incident, ska jag berätta att hela kustbevakningen cirkulerade under bron ett bra tag efter, samt polisbåtar. på vägen från busshålp blev vi dessutom stoppade av en POLISBIL som stannade, vanade ner rutan...precis när vi höll på att skita på oss sa en av poliserna "ni måste ha reflex, ni kan inte gå mitt på vägen utan det, för ni syns inte. tjaaaråååååååå" Vid det här laget var alla rätt lugna, utom cassandra, vars hjärta slog dubbla slag enda tills dagen efter"

Hahah, Djuröbron in my heart alltså.


Här är förövrigt en skev båt vi såg tidigare den dagen, tänk er stackarna som upptäcker att deras båt är halvfull med vatten.

Kommentarer
Postat av: Julle

måste ju göras om! :D

2011-01-18 @ 22:13:35
URL: http://paccman.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Hahah, bli paranoida över att polisen och kustbevakningen jagar oss? VISST! :D

2011-01-18 @ 22:28:07
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: C

hahahahahahah, döööör

2011-01-20 @ 10:03:55
URL: http://cassutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0