Långkalsonger

Jag förstår inte hur jag klarat mig alla tidigare vintrar utan att ha använt långkalsonger. Hur har de flesta killer missat detta? Hur klarar ni er utan? Häromdagen var det plusgrader, då behövdes det inte. Men nästa dag trodde jag att det skulle vara lika behaglig temperatur igen, men på väg till skolan upptäckte jag att detta ej var fallet. Jag blev irriterad på mig själv för att jag inte hade tagit på mig långa sköna grabbar, fan vad jag frös. Dem gör verkligen allting bättre. Så jag vill hylla långkalsonger, dem är bra. Dem stannar!
Bild på mina spinkiga ben iförda detta underbara plagg.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Långkalsonger är hälsosamt och varmt.. Så länge dem inte sitter på i sängen asså.. Man får ta av dem när man kommer in... När man drar av jeansen på en kille o ser ett par långkalsonger.. Det är inte najz asså. hehe.

2011-01-22 @ 19:52:08
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0