iPod borta

Jag har inte hittat min iPod. Vart fan kan jag ha lagt den? Jag minns klart och tydligt hur den låg i min väska när jag gick till gymmet i fredags. Nu är den borta. Jag fick den 2006 och den har aldrig hållt på och jävlats. Gamla grejer funkar nästan alltid bättre. Även hörlurarna till den, AKG som jag fick av min farmor i julklapp förra julen. Jag gillar även dem väldigt mycket. Och nu är det borta. Troligtvis stulet under tiden jag duschade på gymmet då jag inte hade lås. Hur ofta blir något snott på WC Värmdö? Aldrig. Utom just den dagen då en mans skåp blev LÄNSAT och det var några skåp ifrån mig. Hur skall jag nu klara mig på bussarna på mornarna? På eftermiddagarna? Mitt livs eget soundtrack liksom. Nu blir allt så tyst. Så tomt.
.
Äsch, fyller år i mars, får fan önska mig en iPhone. Vete fan hur jag skall klara mig tills dess bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0