Första gympasset på länge

Tränade med Nicolai igår. Vi körde olika kroppsdelar så vi "körde" ju inte riktigt tillsammans, men i slutet gjorde vi det. Jag körde bröst och mage. Fick dra ner 1-3 steg på allting då jag inte tränat på nästan fyra veckor, men det brukar gå snabbt tillbaka. Bänkpress, hantelpress, bröstpress i CC samt bröstflyes blev det, inge nytt där inte. Sedan köttade jag och Nico mage med hjälp av varsin pilatesboll och avslutade sedan med två set av massakern.
-Idag har jag en hård jävla träningsvärk. De är nice.
---------------------------------------------------------------------
När vi kom hem från Lanzarote så ställde sig alla i familjen på vågen för att se vad som hänt med vikten efter drygt två veckor. Alla i min familj gick upp, allt från minstingen Joel som gick upp drygt 2kg medan pappa hade gått upp mellan 4-7kg. Vad hade hänt med mig? Jo, jag hade gått ner ett kilo. Ovanligt. Men kombinationen av att dricka en massa och bränna muskler samtidigt som man går på toa minst sju gånger om dagen kan ju vara svårt att kämpa emot.
---------------------------------------------------------------------
Mitt nyårslöfte: Nu skall jag bli biff. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0