Facebook experiment; lyckat

"Jag blir alltid så förundrad över vad tjejer skriver som statusar på FB. Särskilt tjejer från Värmdö. Jag skall därför under tisdag (som tekniskt sett är idag) prova en sak. Jag skall skriva väldigt snarlika statusar som tjejer skriver och se vad jag får för respons. Det blir nog kul. Ja, det skall jag göra.
Kl.0.14, tisdag."
 
Uppdrag 1. Skriv att du skall bort från Värmdö.

 
Uppdrag 2. Skriv något poetiskt.
 
Uppdrag 3. Skriv ett citat från en känd smörig låt som folk kan relatera till.
 
Uppdrag 4. BOMBEN. Skriv något om Alla hjärtans dag. Var ärlig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klockrent

2011-01-26 @ 18:50:54
Postat av: S

word

2011-01-26 @ 19:05:00
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA SÅ JÄVLA KUL!

2011-02-14 @ 18:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0