Crazy barman (Ivan)

Av de 14 dagar vi var på Lanzarote gick vi ut och festade på klubbar 7 dagar. Men sedan drack jag på de flesta av de andra dagarna också. Jag tror att jag hade två stycken vita dagar. Och jag har hört att alkohol bränner muskler, vilket jag tycker är lite sisådär halvtrisst. Detta kombinerat med två veckor utan träning och en sjukt oskön mage (sju talettbesök om dagen) gör att man inte går upp i vikt.

Men det var så underbart skall ni veta. Happy hour mellan 14-15 uppe i en helmysig bar på hotellet, driven av en galen italiensk bartender vid namn Ivan. Två drinkar och en och en annan gratis shot för 5 euro är ganska festligt.





Citat av Ivan:

-"The goode life, eeh!"

-"I like it better up here then down."

-"Me and my girlfriend is gonna jiggy-jiggy all day long. You know... knulla!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0