"Betygsatt av Willee"

För länge sedan på en rast i skolan klev vi in i The Phone House, Globen. Vi läser om lite olika mobiler och rätt som det är pekar Wille på beskrivningen av Samsung Galaxy S, och utropar "Nej men fan, det är ju mig dem menar!". Vi tittar på vad han syftar på  och ser att det står "Samsungs bästa mobil! betygsatt av Willee. Läs hela recensionen på thephonehouse.se"
Detta är alltså uppsatt på väggen bredvid mobilen och jag tror till en början inte alls på honom. Men när han sedan går fram till expediten och säger "Du, det är fan jag som betygsatt den där!" så tror jag på honom. När jag kom hem läste jag recensionen. Haha, finns lite grejer att notera. Till exempel att det ploppat upp en liten bar man kan trycka på som säger ´Besserwisser´på grund av att han inte har stor bokstav efter punkt etc. Även att hans kunskapsnivå är expert. Det är den ju, på ett sätt. Men det låter minst sagt lite sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0