Ärr av en örn

Dagen efter nyårsafton, med andra ord på nyårsdagen var jag med hela ressällskapet bestående av min familj, mina kusiners familj samt min farmor och hennes man på ett zoo. På detta zoo kallat Rancho Texas Park såg vi på en fågelshow. På denna fågelshow bevittnade vi bland annat en amerikansk vithövdad örn flyga över våra huvuden. Rätt som det var tappade den lite balans och grep därför tag i mig för att få tillbaka den, och flög sedan vidare. En örn högg alltså tag i min axel.
.
Jag sitter nu och skrapar upp det lilla såret för att jag skall få ett ärr, hur coolt är det inte att ha ett ärr av en amerikansk vithövdad örn liksom?
.
Ganska coolt tycker jag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0