Jag vill ha..


Minnen alltså, titta när vi spelar den här låten HÄR. Saknar det. Fan alltså, vill lira i band igen. Och saknar en annan grej också.

En hettans dag, ligger på stranden
med sand mellan tårna och jag
håller dig i handen.
Du är föraktad av världen för du
är för söt, utan dig blir jag galen
jag behöver dig här.
Du och jag är menade för varann,
rym med mig så vi kan
vara tillsammans.
När mjölken står på bordet ropar
jag högt det vackraste ordet:
Oboy, jag vill ha min oboy,
jag vill ha dig här.
Utan dig blir jag galen,
så jag bankar å jag svär.
Jag vill ha min bulkoboy,
jag vill ha dig här,
utan dig i fem minuter
å jag bankar, slår och svär.


Proteinpulvret är nästan slut. Oboy'en är nästan slut. Jordnötssmöret HAR tagit slut. Nej, det är sorgligt alltså. God natt.

Kommentarer
Postat av: Cici

Det var awesome när ni körde den på stavsnäs fan :D

2011-02-26 @ 16:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0