I'm back, bitches

Idag har jag varit olydig. Inte nog med att jag cyklade till bussen (som jag inte fått göra sedan jag fick hjärnskakningen då risken är så stor att jag halkar och slår huvudet igen) utan jag har även provat på att gymma idag. I princip hela crewet var där. Nu har jag tre veckor på mig att klara av att maxa 85kg. Så nu har jag äntligen börjat med det, 4 setx 10rep (7 på sista) på 60kg kördes. På torsdag tänker jag köra 4set på 65, med färre reps. Sedan jobba mig uppåt. Jag skall klara det här.

Ett stort plus till WorldClass också, för att de har blivit lite bättre på att välja musik. Idag fick man höra allt från Disco Pogo, Konnichi wa bitches och GTL låten Beat dat beat. Och det ryktas om att de till och med körde dubstep igår. Det ni!

När jag kom hem drog jag det här till middag. Gott.




Bulkoboy á la extremtbiff, med liten modifiering.
2 dl havregryn
0,5dl jordnötssmör
4 dl mjölk
1dl proteinpulver
2 äggvitor
3 msk oboy
1 msk kakao


Kommentarer
Postat av: willé

3msk oboy =O

2011-02-16 @ 00:47:32
Postat av: Matte

Ser as fräscht ut Huberto, du lär typ dö av all chokladsmak dock

2011-02-16 @ 02:03:33
Postat av: Hubbe

Nej nej, de där var helt logiskt för mig. Gillar oboy. När jag tar kall oboy blir de la väl drygt 1 msk oboypulver man har i, men om jag gör varm blir det liksom 2,5-3 msk.



Denna var inte varm iof, men fan 4dl mjölk och behövde överträffa jordgubbssmaken från proteinpulvret ;)

2011-02-16 @ 06:46:37
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0