I have a baaaad feeling about this..

I morgon bär det av till Kungsberget. Vid den tidiga jävla tiden jag brukar gå upp vid (6.20) skall jag nu vara vid Gullmarsplan. Varför åka därifrån när du kan åka från Gustavsberg undrar ni? Jo, för jag ska åka med David och han bor i Tyresö så därför blev de Gullmars. Likväl som förra året.
.
Jag är bara lite orolig. Det är nämligen så att farsan gick upp mitt i natten för två dagar sedan och spydde en gång, och gick sedan och la sig igen. I lördags var mina kusiners familj hemma hos oss och åt middag, och nu är alla i den familjen hemma och kräksjuka. Och mina två brorsor har igår natt legat och spytt. Bara jag och morsan som klarat oss. Hittills. Tänk om jag börjar må dåligt på bussen i morgon? Hemska tanke. Återkommer med hur det blev.
.
Nu ska jag se Californication, ha de gött!

Kommentarer
Postat av: J

...måste erkänna att du kanske har ett sjätte sinne ändå alltså

2011-02-03 @ 19:49:11
Postat av: Hubbe

Jo jag vet, sjukt läskigt

2011-02-03 @ 20:29:50
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0