Guess who's back, back again?

...Blink-182!


Jag hoppas ni vet vilka det är. Bandet bakom alla pop-punk låtar med 4 chords såsom "Dammit", "All the small things" och "Always". Åtminstonde att trummisen Travis Barker är från det bandet.

Jag förstår inte hur jag kunnat missa detta faktum. I slutet av 2004 så avslutade Tom Delonge bandet. När jag började lyssna på dem 2007 var jag lite ledsen då jag kom underfund med att man aldrig skulle kunna se dem uppträda då bandet inte fanns längre. 

Men igår sökte jag på bandet på youtube, och den första videon som kommer upp heter "Blink-182's comeback.." och jag flippar - dem har fan gått ihop igen! Redan vid 2009, vilket jag inte hade en janne om. Och dem har hållt på att snickra ihop låtar och albumet är planerat att komma vid våren/sommaren nu. I år! Jävlar vad jag väntar.


Delonge avslutade bandet och skapade istället bandet Angels and Airwaves, tur att dem snickrade ihop några sköna låtar så man inte blev hur förbannad som helst för att dem gjorde ett avbrott. Hur skön är inte denna t.ex;

 

Några sköna klassiker; "First Date" och "The anthem part II"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0