Sommar!

I fredags var jag på Sommar! Jag hade inte varit där förut. Har inte varit på speciellt många ställen, faktiskt. Men de var soft där. En stor ungdomsgård, eller "djurpark", med mycket uteplats men också inomhus. 'En utomhusnattklubb'. Jag skulle vara där med några från klassen (som jag också var med, delvis) men när jag åkte bussen påväg dit sms:ade jag min barndomskompis Erik då jag visste att han skulle ha sin födelsedagsutgång då. Och sjukt nog så skulle han till just Sommar! Så han och hans kompisar hängde jag med mycket under kvällen.

Gick till t-centralen och såg att tunnelbanan skulle gå om så pass lång tid att jag skulle missa bussen. Så de blev till att ta taxi till Slussen. Hatar när de blir så. Men jag somnade inte på bussen och åkte för långt som jag brukar göra, alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0