När vi ändå pratar om...

När vi ändå pratar om bussar undrar jag och de andra jag åker buss med varje dag en sak.
De finns vad vi kallar "4 sätesplatser" i bussar. Alltså två säten bredvid varandra som sitter emot två säten, så en grupp på fyra kan sitta där och prata. De finns ibland vid en plats i bussen, ibland två.

De fenomen som vi då många gånger upplevt är att när man står i kön i slussen och sen kliver in på bussen, fyra killar, och tänker sätta sig där - då sätter sig nån jävla idiot på dessa "fyra platser" SJÄLV. ENSAM. EGOISTISK. Vilka är dessa människor? Hur fan i mig tänker dem? De förstör ju totalt för grupper på tre-fyra stycken. Jag HATAR människor som sätter sig själva på dessa platser.

Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0