Captain America: the First Avenger

I måndags togs min 3D oskuld ordentligt. Hade tidigare sett den senaste Shrek i tekniken, men de kändes inte som de riktigt gilles.

Så Captain America fick äran. Men jag vet inte jag, 3D är inget för riktiga filmälskare. De är bara hattigt, jag tycker de förstör. Bara ett sätt att mjölka ur pengar ur filmer. De var populärt på 80-talet och är åter modernt, men jag hoppas de försvinner då de är klurigt att se en film på en stor bio utan att de ska var 3D.

Filmen i sig var bra. Den var vad den var. Liiite fånig vid några tillfällen kanske, men vad fan. Chris Evans gjorde förvånansvärt bra ifrån sig, spelade bättre än vad jag hade förväntat mig. Det var en bra introducering till 'The Avengers' som kommer nästa år, en film där både C.A, Hulken, Iron Man och Thor är med i. Soft grej att vi satt kvar hela eftertextköret bara för att få se teasern till den filmen. Och att jag visste de från början.
Från och med nu slutar jag skriva "betyg av IMDb.." och sätter istället in en sån här stjärna från IMDb där betyger står. Soft va?


Kommentarer
Postat av: J

Den sög ju.

2011-08-20 @ 16:36:15
Postat av: Hubbe

De är din åsikt, ja, haha. Varför?

2011-08-20 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0