Saknar lite träning

I morgon ska vi springa det ökända cooper-testet i skolan. Jag har inte sprungit på ett år och har alltid haft värdelös kondition. Till och med när jag spelade basket back in the days, det är ju ändå bollsporten man springer mest på.

Jag får bara gå på vilja helt enkelt, det är ju ändå bara 12 minuter man ska springa på. Sedan får jag ta tag i mig själv och börja gå ut och springa så jag förbättrat mig till nästa cooper-test om några veckor. Återkommer om jag lyckas med de, att ens orka ut och springa liksom.

Jag har inte gymmat på en och en halv vecka heller, det var så soligt på lovet så det blev inte av. I morgon drar även det igång igen, precis efter cooper-testet åker jag till gymmet. Kommer att få sån brutal träningsvärk.

Men de har jag förtjänat.

Är nöjd med att morgonvikten (kan skilja flera kilon från den och kvällsvikten) nu ligger över 70kg, de har den inte gjort på över ett år. De går uppåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0