Jag är hemma

Igår morse vaknade jag med en stor törst. Jag gick upp, drack några glas vatten och somnade sedan om. Ett par timmar senare vaknade jag igen och kände mig lite trött men mådde annars bra. Jag hade undkommit en bakfylla och de kändes otroligt skönt. Gick ut och solade i den 26 gradiga värmen i 20 minuter innan det var dags för oss fyra grabbar att lämna Spanien. Två av dem andra i gänget mådde mindre bra. Särskilt den ena. En jävla spyflyga. Som jag förövrigt fick sitta bredvid på planet och som sov emot min axel.

När jag äntligen kom till T-centralen var klockan 21. Jag behövde egentligen åka hem för att duscha och äta men hade inte tid. Jag tryckte i mig tre cheese, droppade mina väskor hos Marcus och åkte med honom, Felix och Neil till Gustavsberg. Det var dags för fest.

I morse mådde jag också bra.
Fysiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0