Festlov

Tidigare i veckan frågade jag Wille om vi skulle dra på utgång på fredag, igår alltså. "Jo de kan vi.. fast jag är ju ensam hemma hela helgen". Kort därefter var de bestämt, en fest skulle throwas. En födelsedagsfest till och med. Blev liksom lite spontant, hastigt och sista minuten, men de är nice!

Slutade med att man stod där och bjöd på sig själv som fan, dansade inför alla som bara satt i en soffa och skrattade. Bland annat Nemo. Kändes lite halv trisst att de var så, att folk inte flippade dem också. Man känner sig som en riktig pjäs liksom. Men men, jag hade ju kul ändå och fick andra att skratta så vad fan, alltid något.

Jag fyllde fan år den 26:e mars och har på något sjukt sätt inte varit ute än. Missöden har lett till att det inte blivit av än tyvärr. Men nu är de påsklov. Festlov. Nu vill jag fan ut. Några som är taggade på att visa mig Stockholms nattliv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0