Thåström


Bjuder er på en klassiker;  



Fast jag inte sett dig på så länge Tänker jag på dig ibland Det var nånting som fastnat på mig nåt som aldrig helt försvann

Fick jag spela om partiet Fick jag chansen en gång till Fick jag vrida tillbaks tiden om dom gav mig en ny giv

Alla klockor, körer Alla himlens orglar skulle varit för oss Alla trummor och trumpeter Alla sagor, alla under Allt på en och samma gång
Fast det var så kort romans var det nåt jag borde ha förstått Såna chanser kommer en gång bara Aldrig att dom kommer två

Fanfanfan det skulle varit du

Kommentarer
Postat av: J

duuuuuuude skärp dig nu förfan, gör det mindre uppenbart nästa gång...

2011-04-28 @ 21:07:12
Postat av: Hubbe

Hahahh, käft låten är grym och saknar video! :D

2011-04-28 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0