Döden gör återbesök

Den 23:e mars dog min gammelmormor av naturlig död. Men jag saknar henne lika mycket för det. Jag var i hennes lägenhet förra helgen på fika hos min mormor som bor där. Det kändes väldigt konstigt. Fel. Jobbigt. Började nästan gråta, men de kunde jag ju inte, inför folk liksom. Men men.

Idag fick jag reda på att min morfar som bor i Skåne har fått cancer. Både i levern och i ländryggen och den sistnämnda är "elakartad" som det heter. Jag känner honom inte så bra, vi träffar honom bara vartannat år typ. Men ändå, jag vill inte att han ska dö. Jag vill träffa honom igen. Det är ju min morfar liksom.

Livet rullar inte på bra för mig just nu alltså... Alla bara bailar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0