Chacka solglasögon

Jävlar i min lilla låda vad Sverige bjuder på fint väder, det ska tydligen rulla på såhär hela påsklovet. Jag har ta mig fan legat ute och solat tre dagar i rad nu. I APRIL? Vad händer, egentligen?

-Första dagen låg man där med en Singha.
-Andra dagen med en Ben & Jerry
-Idag med kladdkaka och mjölk.

Hur skall detta fortsätta?

Nåväl. Nu till det jag skulle komma till. Det finns två filmer där dem har, enligt mig, jävligt softa glasögon. Den ena är Fight Club och den andra True Romance. I den sistnämnda är det Elvis-brillor som Christian Slater använder. Både dem här paren är utstickande, nästan fula. Men sjukt coola på något sett också. Det skulle vara lite småsoft att ligga under solen dessa dagar med något liknande på sig. Tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0