Träningsdagboken

Dansken var "upptagen med något", så jag fick träna själv idag - Ovanligt? Nej.

Men tur som jag hade stötta jag på Pontus Janzon som började på gymmet idag, så det var ju soft att ha nån att lyfta skrot med. Jag körde tyvärr ingenting i fredags då jag skulle hinna hem innan det var n***ning på kvällen.



Samma schema som förra tisdag, i princip.

5 min uppvärmning, lite cykel och That 70's show.
4x10 Hantelpress 23,5 kg.
3x10 Reppress 55 kg
3x10 Bänkpress 55 kg
3x10 Lastdrag 55 kg.
4x10 Axelresningar 23,5kg
3x10 Pec Fly 10 kg
3x10 Hantelcurl 13,5 kg
(prövade höja idag, men var slut efter det andra så får pröva mer i morrn)
+Några armhävningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0