Femkamp

Jag börjar skriva någonting nu. Det är fan inte bra. Klockan är över ett, och jag kom hem kvart över sju. Vad har jag gjort sen dess? Men, man får vara glad att jag orkat logga in på blogg.se och nu ska jag skriva något.
.
Efter matematiksprovet som gick sådär drog jag och Dansken och gymmade på World Class Slussen. Japp. Och man fick gå igenom Hilton Hotel för att komma ner dit. Så det känns väldigt fräscht först, men sen kommer man ner till den där källaren.. Inte lika fräsig.
.
Därefter gick vi ner till Djurgårdsfärjan, mötte upp med klassen samt spanjorerna och åkte över till Gröna Lund. Där var det som sagt dags för femkamp. Det var en väldigt jämn och hård match, men det slutade med att jag fick 1 poäng mindre än den som vann i min lilla grupp. Sedan märkte jag att alla mina kompisar kommit på 2:a plats dem också, fast i sina grupper. Alla utom två stycken. Den ena kom sist i sin grupp, Simon heter han. Hah! Den andra var Wille och han vann i sin grupp. Då fick han köra final. Den vann han också. Han vann bl.a två fri-åk. Ett gav han till mig, så jag fick åka Extreme en sista gång. Tack för det (;
.
• Insane
• Extreme · 2

Och nä, det blev ingen video. Fanns ingen kontenta att spela in. Och några vidare foton tog jag knappt heller.
Men lyckades få en med mig om min tyske vän Joel som lärde sig en svensk fras och jämt sa den, "tja fan händer!". Synd bara att jag ser helt störd ut på bilden, men det bjuder jag på.
Nåväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0