Stressigt gympass

~På vägen in till gymmet lyssnade jag på låt nr. 1 på iPoden. När jag lämnade gymmet duschad och klar var iPoden på låt nr. 12. Så snabbt gymmade jag. Behövde nämligen åka hem för att jag inte slutat förrän 17.10 och skulle hinna se på PH som börjar så jävla tidigt.




Vad han jag med på dessa typ 35 min jag han gymma?

-Lutande Hantelpress 3x10 26kg.
-Bänkpress 3x8 50 kg (trött som fan efter hantlarna)
-Hantelflyes 3x10 10kg
-Reppress 3x10 71kg 
-Magmaskin 3x15 75kg.

Sedan var det dags att duscha. Jävlar vad jag hatar att sluta klockan fem på tisdagar när man räknar med att man ska sluta vid typ kvart över tre som man brukar göra... Men men, får köra längre i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0