"Pröva att ta ett omega-3 piller"

Efter skolan knallade jag in på den mataffären jag vart på mest i hela mitt liv, Coop Konsum i slussen. Går nästan in där varje dag... Har börjat småäta som fan. Om jag skall gå upp behöver jag äta 6 gånger om dagen eller mer, och då kräver jag något därifrån. Brukar vara lite mörk choklad eller sesamkakor.
.
Anywho. Idag när jag gick in där stod en försäljare vid entrén och hade "provsmaka vårat bröd" konceptet, fast med Omega-3 piller. Han lät folk signa upp sig på att beställa hem det liksom, och det förstår jag. Men att han stod där med plastglas fyllda med vatten i och stod och lät folk provsmaka Omega-3 piller förstår jag fan inte.
Hur tänker dem? Vad ska folk tänka?
-"Åh, shit vad gul och fin den är. Oj, vad lätt den slinker ner i halsen. Mm, vad mysig den där lilla eftersmaken är av fiskolja. Mums."
.
Skumt.

Kommentarer
Postat av: Ciccic

Haha :D

2010-10-21 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0