Ince...Ingarö

Nu har jag kommit hem. Blöt och kall är jag.
.
Mötte upp David och Fröjd vid Hemmesta centrum och gick till Erik där vi förade med två till. Ett par timmar senare åkte vi till Gustavsbergs centrum för att byta till en Ingarö buss. Japp, Ingarö...
.
-"Jag e på en "fest" där hälften inte tar emot en öl gratis. Skäggggggggggg!"- Wille
.
Den FB statusen sammanfattar ju ganska bra för hur kvällen var. Namnet "Ingarö" förklarar även det ganska bra (ingarö=incest). Men jag är tacksam att jag fick komma, alltid kul att vara bjuden. Även om de antingen bara är folk från klassen eller knasiga Huddinge människor... Men men. Lite kul vare ändå (:

Kommentarer
Postat av: ...

'hälften inte tar emot en öl gratis' ... öh, tror jag är lite trög, men vad menar han???

2010-10-24 @ 13:24:03
Postat av: Anonym

Han menar att folket som var där var sådana som inte skulle ta emot en gratis öl, så tråkiga va dem.

2010-10-24 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0