Idag har jag

...Varit hemma hela dagen.

Det var språkdag i skolan. Men jag går inte på något språk, så jag fick slappa hemma liksom många andra också fick. Görsoft. Under 3 veckors tid har vi behövt skriva en rapport om två stycken sjöar vi besökte för 3 veckor sedan, och jag blev idag äntligen klar. 7 sidor blev det. Jävla skön känsla när man skickade in det. Nu är det så jäkla slappt fram till lovet. Underbart.


Det blir nog ingen träning idag. I alla fall på gymmet, för Nico skulle på något möte... Och inte fasen åker jag in vid sju och gymmar själv. Brukar aldrig träna om jag är ledig nämligen, orkar inte åka ända till mölnvik...

Men jag kör lite bänkpress och armhävningar hemma istället, alltid något (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0