Uppdatering om helgen

Efter en kväll som kunde blivit så bra, men som ryssvodka förstörde totalt, vaknade jag igår i Ängsvik. Endast iklädd skjorta på överkroppen åkte jag hem till Wille, men efter att ha suttit i Hemmesta Centrum i typ 50 minuter. I alla fall om man kollar alla samtal han ringde från min mobil till taxin. Men varför kändes dessa 50 min som fem min? Sov jag? Möjligt. Hur fan kom vi till Nacka Trafikplats? Åkte vi buss dit? Saltsjöbanan? Gick vi? Jag minns inte. Tur det kanske. Jävla pinsamt av mig alltså. Helvete. Ber om ursäkt som fan för det som jag fått berättat för mig hände. Förlåt.
Uppdatering: Det var 5-7min, inte 57min som jag hörde. Hehe..


Nåväl. Jag vaknade som sagt hos Wille, gick ner och skulle gå ut för dörren då jag skymtar en person i köket jag tror är Wille men som jag sen upptäcker är Gayen. Klychigt som det ska vara öppnar han en kökslucka, ser att något saknas till hans frukost och han yttrar ett uppgivet "skägg".



Skön som jag var hade jag i fredags lovat att ta en annan tjejs pass på badet, så vid 15.oo skulle jag iväg och jobba. Tur att man inte var superbakis... Slutade må illa vid sex-sju tiden. Men jobbet gick fint för det. Bara bita ihop.

MEN! Eftersom Matte körde på hantelpress 22,5kg i två set och sedan 25kg på sista, så kände jag att jag behövde gå ett steg längre. Så igår maxade jag Gustavsbergsbadets hantlar och körde smått lutad hantelpress, 30kg. Å de va de.

Funny fact: Det kommer upp en bild på mig om man googlar på "Gustavsbergsbadet gym"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0