Så jävla nöjd

Jag jobbade idag, från 17-20. Kort pass, fett skönt. Ingen OB, inte lika skönt.. Men i alla fall.
När morsan sedan hämtade mig (standard) så tjatade jag och sen tjöta jag lite till. Sen övertalade jag henne att jag skulle få köra bilen hem. Hon tyckte först inte att det var någon bra idé då jag bara åkt på en motorled en gång innan, och det dessutom var mörkt ute nu. Men körde hem gjorde jag, enda från Gustavsbergs Centrum till Strömma. Nöjd som fan är jag.
.
Sen kommer man hem och käkar lax med potäter, hollandaise och sparris.
.
Till efterätt blir det glass medan man kollar på idol, standard.
(glassen ser sjukt mkt äckligare ut än den är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0